Promovare Imobiliare Romania Promovare Anunturi si Agentii Imobiliare din Romania, promovare online prin Advertoriale si Promovare Seo

Cum sa recunosti anunturile imobiliare false

Unul dintre cele mai evidente semne ale reclamelor false sau incorecte este prezenta cuvintelor cheie precum „ieftin”, „urgent” si „profitabil”. De obicei, exista un motiv bun pentru ca o proprietate sa fie mai ieftina. Pretul mic ascunde adesea capcane.

Oamenii trebuie sa fie mereu sceptici cu privire la reclame precum „anunturi de la persoane fizice pentru vanzarea urgenta”. Este bine sa verifice valoarea reala de piata a apartamentelor oferite la un pret vizibil mai mic, mai ales de catre brokerii dubiosi fara agentie sau persoane fizice.

Fotografii de foarte slaba calitate

Fotografiile de slaba calitate sunt, de asemenea, un motiv de indoiala si cu siguranta proprietarul incearca sa ascunda ceva. Asadar, se vor evita astfel de reclame.

Descriere lipsa si/sau inexacta

Un anunt, in afara de fotografii, este insotit de o descriere a proprietatii. Daca exista neclaritati sau lipsa de informatii precum locatia, suprafata, tipul de constructie etc., acesta nu indeplineste standardele acceptate pentru anunturile imobiliare si nu trebuie ca oamenii sa aiba incredere in el.

Lipsa unui contact

Un al semn de indoiala este lipsa unei agentii sau a unei anumite persoane de contact care sa se potriveasca cu anuntul. Majoritatea anunturilor legitime si de incredere au intotdeauna o agentie imobiliara desemnata sau un anumit broker care se ocupa cu vanzarea proprietatii. Chiar daca este vorba de vanzarea apartamentelor de catre un proprietar, trebuie sa existe o persoana de contact care sa corespunda informatiilor de contact specificate.

Cum se pot preveni reclamele frauduloase?

Cea mai buna optiune a oamenilor pentru a se proteja de reclamele frauduloase este sa se opreasca doar la cele care sunt publicate de o agentie imobiliara de renume, cu o buna reputatie. Aceasta poate fi recunoscuta foarte usor:

  • este cunoscuta (prin reclame sau recenzii ale clientilor multumiti);
  • are un site web atractiv cu toate informatiile necesare si serviciile oferite, precum si cu contactele relevante;
  • este deschisa, accesibila si mereu exista cineva care sa ofere informatiile necesare in mod profesional;
  • are multe anunturi atat in diverse portaluri imobiliare cat si pe site-ul sau.

In cazul in care se intalneste un anunt al unei agentii care este noua, ca nume, nu trebuie respins. Multe agentii tinere apar si ofera conditii mai competitive care merita luate in considerare.

Se poate accesa site-ul web al agentiei relevante. Daca site-ul este bine structurat, ofera o idee clara despre activitatile si originile agentiei, are contactele necesare si anunturile curente, se poate contacta reprezentantul acesteia si stabili o intalnire pentru a lua o decizie.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.